دانلود پایان نامه درباره اثر تبلیغات شفاهی بر انتخاب ایران به عنوان مقصد گردشگری- فایل ... | ... | |
-
اثر ثابت
ts2
۸۶/۰
۶۷/۱۹
<0.01
معنادار
ts3
۸۳/۰
۰۹/۱۹
<0.01
معنادار
ریسک ادراک شده
bi1
۸۷/۰
-
اثر ثابت
bi2
۷۹/۰
۲۷/۹
<0.01
معنادار
bi3
۸۷/۰
۲۷/۱۹
<0.01
معنادار
به منظور تحلیل ساختار پرسشنامه و کشف عوامل تشکیل دهنده هر سازه از تحلیل عاملی تأییدی استفاده شده است. نتایج تحلیل عاملی تأییدی متغیرهای تحقیق در جدول بالا خلاصه شدهاند. مقادیر محاسبه شده t برای هر یک از بارهای عاملی هر نشانگر با سازه یا متغیر پنهان خود بالای ۹۶/۱ است. لذا میتوان همسویی سوالات پرسشنامه برای اندازه گیری مفاهیم را در این مرحله معتبر نشان داد. در واقع نتایج فوق نشان میدهد آنچه محقق توسط سوالات پرسشنامه قصد سنجش آنها را داشته است توسط این ابزار محقق شده است. لذا روابط بین سازهها یا متغیرهای پنهان قابل استناد است. شاخصی که بار عاملی بالاتری داشته باشد، دارای اهمیت بالاتری نسبت به سایر شاخصها میباشد.
در این تحقیق به برای پاسخ به فرضیات تحقیق از مدل سازی معادلات ساختاری(SEM) با بهره گرفتن از نرم افزار LISREL استفاده شده است.نتایج حاصله از این روش به قرار زیر است:
[دوشنبه 1400-08-10] [ 10:37:00 ق.ظ ]
لینک ثابت
|