راهنمای نگارش مقاله درباره :بررسی تاثیر بازی های آموزشی رایانهای بر یادگیری املای کلمات زبان انگلیسی در ... | ... | |
80/2
18/14
نمرهی املای کلمات دارای حروف ساکن (2)
4-4-2- پس آزمون املای کلمات دارای حروف ساکن
معنا داری
درجه آزادی
ارزش t
انحراف معیار
میانگین
آزمودنی=1
000/0
65
592/7
93/0
09/19
نمرهی املای کلمات دارای حروف ساکن (1)
79/2
20/15
نمرهی املای کلمات دارای حروف ساکن (2)
با مقایسهی جدول 4-6 و 4-7 مشخص میشود که بازی آموزشی رایانهای Fun Spelling بر یادگیری املای کلمات دارای حروف ساکن تاثیر مثبت داشته است. در حقیقت در اوایل ترم میانگین نمرات پیش آزمون زبان آموزان این دو گروه تفاوت معنا داری با یکدیگر نداشتند و نمرات در یک سطح بوده است (جدول 4-6)، ولی بعد از استفاده از بازی آموزشی رایانهای توسط زبان آموزان گروه آزمودنی، میانگین نمرات پس آزمون زبان آموزان این گروه بالاتر رفته و تفاوت معنا داری بین میانگین نمرات پس آزمون این دو گروه زبان آموز به وجود آمده است (جدول 4-7). بنابراین میتوان نتیجه گرفت که بازی آموزشی رایانهای Fun Spelling در یادگیری املای کلمات دارای حروف ساکن تاثیر مثبت داشته است.
[دوشنبه 1400-08-10] [ 11:12:00 ق.ظ ]
لینک ثابت
|