نسبت x2 به df که برابر با ۰۲/۳ است. بنابراین مدل از برازش خوبی برخوردار است.
پایان نامه - مقاله - پروژه
ریشه میانگین مجذور خطای تقریبی [۱۰۳] (RMSEA). که برابر با ۰۷۵/ ۰ است . بنابراین مدل از برازش لازم برخوردار است.
شاخص [۱۰۴]GFI که برابر با ۸۴/۰ است . پس مدل برازش لازم را ندارد.
شاخص[۱۰۵] AGFI که برابر با ۷۸/۰ است. پس مدل برازش لازم را ندارد.
شاخص[۱۰۶] NFI که برابر با ۹۰/۰ است. بنابراین مدل از برازش خوبی برخوردار است.
شاخص[۱۰۷] NNFI که برابر با ۹۱/۰ است. بنابراین مدل از برازش لازم برخوردار است.
شاخص[۱۰۸] CFI که برابر با ۹۳/۰ است. بنابراین مدل از برازش لازم برخوردار است.
شاخص[۱۰۹] IFI که برابر با ۸۷/۰ است. پس مدل برازش لازم را ندارد.
شاخص[۱۱۰] RFI که برابر با ۹۳/۰ است. بنابراین مدل از برازش لازم برخوردار است.
نتیجه
از ۹ شاخص ذکر شده برای آزمون خوبی برازش، ۳ شاخص نامناسب بود و ۶ شاخص تناسب را تأیید کرد. بنابراین مدل از لحاظ شاخص‌های برازش، مناسب می‌باشد.
شکل۱۶-۴ و ۱۷-۴، نتایج آزمون معادلات ساختاری مدل عوامل موثر بر ترجیحات مشتریان در انتخاب باشگاه ورزشی را پس از انجام اصلاحات صورت گرفته در مدل نشان می دهد.
شکل ۱۶-۴). خروجی نرم افزار لیزرل در حالت معنی داری: آزمون رابطه علی بین سئوالات و عامل ها
شکل ۱۷-۴): خروجی نرم افزار لیزرل در حالت استاندارد: آزمون رابطه علی بین سئوالات و عامل ها
وضعیت سوالات و عامل های عوامل موثر بر تصمیمات مشتریان
الف- وضعیت عامل ها.
فرضیه۴ : عوامل ۴ گانه آمیخته بازاریابی ومفهوم تصمیم گیری مشتریان از وضعیت قابل قبولی برخوردار است.
جدول ۲۲-۴، وضعیت عامل ها

 

ردیف عامل میانگین و انحراف استاندارد مشاهده شده آماره t درجه آزادی سطح معناداری
۱ مولفه ۱
(ترویج )
۰۲/۱±۵۴/۳ ۴۷/۸ ۲۴۹ ۰۱/۰
۲ مولفه ۲ (قیمت) ۹۶/۰±۵۳/۳ ۷۱/۸ ۲۴۹ ۰۱/۰
موضوعات: بدون موضوع
[دوشنبه 1400-08-10] [ 10:46:00 ق.ظ ]